11 Ekim 2014 Cumartesi

Happy Moons

Merhabalar :)

Happy Moons Kadıköy benim için çok önemli bir yer. Üniversite sınav yılımda arkadaşlarla çoğunlukla burada takılırdık. Özellikle haftaiçi belli saatler arasında indirim yapması ile kalimize taht kurmuştu diyebilirim. My Chef gibi Happy Moons'da da her gittiğimde farklı şeyler yemeyi tercih ediyorum. Bu seferki gidişimde her zaman servis edilirken gördüğüm kokusu ve görünümü ile ağzımdan sular akmasına neden olan Fajita'yı tercih ettim. Kimisine kokusu çok kötü geliyor ama ben yemek yemeğe aşık olduğum için bir yemeğin kokusu ancak beni aşık etmeye yeter. Menüden seçtiğim Fajita türü Fajita Combo'ydu. Hem dana eti hem tavuk içeren bu yemeği heyecanla beklemeye başladım. Gelişine kurban diyebilirim. Cızır cızır geldi. Çok önemli bir noktayla başlamak istiyorum. Bir yemeği lezzetli kılan en önemli unsurlardan birisi de o yemeğin nasıl yendiğidir. Şimdi gidip Fajita'yı çatalla etleri tek tek seçerek yerseniz ya da sosu ayrı yerseniz yanlış yaparsınız. Yemeğin lezzet seviyesini düşürürsünüz. Fajita'yı tadına vararak yemek istiyorsanız yanında gelen lavaşın içerisine etlerin altında bulunan biber ve soğan karışımını yerleştirip ardından üzerine istediğiniz et türünü (tavuk ya da dana) yerleştirip üzerine isteğe göre soslardan koyup yemelisiniz. Bir deneyin ve ardından ayrı gayrı yemekten daha güzel olduğunun farkına varın.

Happy Moons Fajita konusunda gerçekten çok iyi. Daha farklı restaurantlarda yediğim fajitalarla kıyasladığımda kesinlikle iyi bir yere sahip olduğunu söyleyebilirim. En azından fajitayı ilk defa yiyecekseniz buada yemenizi tavsiye ediyorum. Çünkü et olsun yanında gelen soslar ve lavaş olsun kesinlikle doyurucu ve lezzetliydi.

Yemeğin görselini aşağıda paylaştım. Kesinlikle denemenizi tavsiye ediyorum :)

Lezzetli günler dilerim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder