6 Ekim 2014 Pazartesi

My Chef

Merhabalar :)

Kadıköy'deki My Chef arkadaşlarla buluştuğumuz zaman sıkça ziyaret ettiğimiz bir mekan. Happy Moons'da uzun zaman takılınc insan farklı yerler denemek istiyor. Tat ve yemek çeşitleri olarak Happy Moons'a çok benzeyen bir mekan My Chef. Buraya her geldiğimde farklı lezzetler denemek istiyorum. Bu nedenle bu seferki gidişimde Mushroom Chicken'ı tercih ettim. Aslına bu tarz mekanlarda klasik olan bir sunum geldi önüme. Soslu salata, elma dilimli patates, pilav ve ana yemek olan mantarlı tavuk. Öncelikle değerlendirmeme salatadan başlamak istiyorum. Salata sosu dehşet güzeldi diyemem güzeldi ama yeşillikler güzel ayıklanmamıştı ve aralarında yaralı bereli olanlar vardı. Elma dilimli patates orta derece güzeldi. Pilav iyiydi. Ana yemeğe yani tabağın yıldızı olup da yemeğe adını veren Mushroom Chicken'a gelecek olursak, tadı güzeldi. Ben zaten tavuk-mantar-peynir üçlüsüne bayılan bir insanım ve bunu da severek yedim. Fakat tek yerken neyden rahatsız oldum tam olarak bilmiyorum bu nedenle acı sosla yemeyi tercih ettim.

Yemeğin görseli aşağıda bulunuyor. Hepinize lezzetli günler dilerim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder